Isnin, Jun 22, 2009

KEMANA ANDA SELEPAS SPM???

Artikel ini bukanlah bertujuan menunjuk-nunjuk kepada sahabat-sahabat yang lain bahawa kita mendapat tawaran dari mana-mana universiti terkemuka di negara ini tetapi tujuan utamanya adalah untuk menjejak dan membuktikan bahawa pelajar yang bersekolah di kawasan kampung juga mampu berdiri sama tinggi,duduk sma rendah dengan pelajar-pelajar yang lain...

Anda hanya 'klik; di pautan untuk menulis...

Contoh:-

Hai,nama saya jais,saya bersekolah di semenda pada tahun 2004-2008
kini saya mengabil diploma dalam bidang sains di uitm..doakan saya berjaya...

Antara contoh yang boleh di buat...

Terima kasih.

1 ulasan:

  1. assalamualaikum semua.. saya ex-student semenda 2004-2006..da lama xdengar brita semua kwan2.. skrang ni saya sambng blaja di uia course undang0undang..pesanan untuk semua.. semoga berjaya dalam hidup dan semoga dapat berbakti semula di bumi semenda..

    BalasPadam