Jumaat, April 03, 2009

SEJUTA PENGHARGAAN,SETULUS INGATAN

KEPADA,

http://www.malaysialeader.com/images/photo/abdullah-haji-ahmad-badawi.jpg


Y.A.B TUN ABDULLAH BIN HAJI AHMAD BADAWI

PERDANA MENTERI MALAYSIA KE-5
2003-2009
Di atas jasa dan sumbangan yang tidak ternilai sepanjang pemerintahan selaku Perdana Menteri MALAYSIA dalam mengekalkan keharmonian rakyat,kestabilan politik,kecemerlangan negara serta pembangunan modal insan


DARIPADA



PRESIDEN,AHLI-AHLI JAWATANKUASA BLOG SEMENDA'08,MANTAN-MANTAN PELAJAR SEMENDA SPM 2008,WARGA SEMENDA,SERTA RAKYAT MALAYSIA SEMUA..

____________________________________________________________________________

UCAPAN


NAIB PRESIDEN BLOG SEMENDA'08

Saya sebagai wakil kepada Presiden Blog Semenda'08 serta kepada diri saya sendiri mengucapkan jutaan terima kasih kepada Pak Lah atas segala jasa dan pengorbanan yang telah dicurahkan kepada rakyat selama menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke-5..
Sesungguhnya nama Pak Lah sudah tercatat dalam lipatan sejarah Malaysia...namun yang ingin saya tekankan bukan hanya nama yang terukir tetapi segala curahan idea dan benak fikiran Pak Lah terhadap pembangunan modal insan.Sewaktu melihat wawancara Pak Lah Di tv3 dapat saya gambarkan walaupun Pak Lah akan bersara namun jiwa Pak Lah masih lagi ingin melihat negara ini melahirkan modal insan yang cukup berkualiti...
Saya akan cuba menyahut seruan Pak Lah dalam memberi sumbangan kepada negara walaupun mungkin hanya sebesar semut namun ia memberi satu motivasi kepada saya untuk terus memelihara negara tercinta ini dari anasir-anasir buruk..
Akhir Kalam saya mengucapkan sekali lagi penghargaan kepada Pak Lah sepanjang menjadi Perdana Menteri Malaysia yang Cemerlang Gemilang dan Terbilang..
Wassalam...

SETIAUSAHA BLOG SEMENDA'08

Terima Kasih kerana memberi saya penghargaan untuk menyampaikan ucapan kepada Pak Lah,walaupun mungkin Pak lLah tidak membuka Blog ini namun ia tidak mematahkan semangat saya untuk mengucapkan ucapan penghargaan kepada Pak Lah sebagai seorang rakyat Malaysia..
Terima Kasih Pak Lah atas jasa dan bakti anda yangtidak sedikit pun berbelah bahagi terhadap negara kita yang tercinta ini iaitu MALAYSIA...U are huge sacrifice will always be remembered by all InsyaALLAh...
Terima Kasih PAk Lah..
Wassalam..

AHLI JAWATANKUASA TERTINGGI BLOG SEMENDA'08

Terima Kasih Pak Lah atas jasa dan sumbangan kepada negara Malaysia...Walaupun Pak Lah dilihat dari kaca mata rakyat sebagai yang lembut dan penyabar namun siapa yang tahu seorang insan yang bernama Pak Lah ini sanggup memikul tanggungjawab untuk berbakti kepada negara yang tercinta ini...
Izinkan saya menulis jasa-jasa yang telah di sumbangkan oleh pak lah sepanjang pemerintahan beliau
1-Meningkatkan Nilah tambah dalam ekonomi negara

2-Meningkatkan keupayaan pengetahuan,kretiaviti dan inovasi negara serta memupuk mida kelas pertama


3-Menangani masalah ketidakseimbangaan sosioekonomi secara membina produktif

serta beberapa lagi sumbangan yang telah disumbangkan...

Mungkin pemerintahan Pak Lah Agak tidak lama namun sebagai rakyat Malaysia yang tahu membalas budi,saya mengucapkan terima kasih..


KETUA BIRO PENERANGAN BLOG'SEMENDA08

"mencari damai abadi'
cukup tersentuh membaca puisi yang ditulis oleh Pak Lah ini,saya sebagai Biri penerangan ingin mengucapkan jutaan penghargaan ke[ada Pak Lah atas sumbangan besar ke[ada negara...
Pak Lah cukup berani kerana memperkenalkan Dasar Keterbukaan yang membolehkan rakyat menyampaikan aduan mahupun masalah yang timbul..
Dasar ini bagi hemat saya cukup mendekatkan rakyat kepada pemimpin negara kerana dasar ini membolehkan tiada jurang anatara rakyat dengan pemimpin...

Pak Lah juga seorang yang cukup bertanggungjawab kerana apabila beliau melihat seolah-olah rakyat menolak pimpinan beliau,beliau mengambil keputusan untuk mengundurkan diri...Ini bukan soal lari dari masalah tetapi ini soal keprihatinan beliau kepada rakyat...
Saya tidak ingin mengulas lebih lanjut kerana jawatankuasa blog sudah menyampaikan dengan cukup jelas sekali..
Akhir kata dari saya TERIMA KASIH PAK LAH!!!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan