Jumaat, Februari 06, 2009

CIKGU KEGEMARAN/KESAYANGAN ANDA??






Mungkin tajuk ini nampak seperti biasa sahaja tetapi jika diperhati ia membawa banyak makna.Mungkin cikgu kesayangan anda itu membuatkan anda rajin pergi ke kelas,mungkin cikgu itu membuatkan anda berubah dari imej seorang pelajar yang hanya datang ke sekolah untuk 'cukup syarat' kepada yang lebih terampil??

Semua anda boleh kemukakan pandangan dan komen anda,tiada caj dikenakan mahupun caj tersembunyi tetapi pastikan komputer anda mempunyai internet..jika tidak anda gagal memasuki blog ini..

p/s:: ANDA HANYA KLIK ULASAN DI BAWAH INI UNTUK MEMBERI PANDANGAN...

8 ulasan:

  1. cikgu kegemaran den ramai...kiro ea semuo cikgu kat semenda lah cikgu kegemaran den..papo pun cikgu,bilo dah tinggalkan sekolah ni baru satu persatu apo cakap2 cigu tu betul semuo ea...papo pun semenda tetap da BEST....

    BalasPadam
  2. den sokong sratus pratus!!!

    BalasPadam
  3. ble da abz skol..knangan2 dlu brmain2 jea kt fkrn aku nie..all my teachers are the best!! ri 2 g skola,,jmpe ckgu2 nie..ase indu lak ai nk dnga celoteh dowg..(maria)

    BalasPadam
  4. hello sume, wah masing masing dah kayo bleh ar belanjo den... wei mintak maap ye kalau sepanjang aku jadi pemimpin korang aku ada banyak buat silap.. papepon gudluck spm 08...ilmu pesaka abadi

    BalasPadam
  5. Samekom! hahahaha..lamo xjumpo cikgu2 kek sekola 2..windoO raso eh.. den raso sumo cikgu best,,,banyak konangan kito ngan diowang trutamo... ayah angkek kito cikgu sahak, cikgu sadip, hahahaha,,,,,xlupo gak kek cikgu tapa yg banyak bantu den maso den kono kes pulis lu........

    BalasPadam
  6. salam semua, wei kawan kawan tolong ar aku,,, aku tengah pening kepale ni...pn zuraini n pn zuraidah tersinggung dengan aku... so ada tak cara terbaik untuk aku mintak maaf dengan dia.. tetibe je aku buntu... aku tau pn zuraini banyak support aku selame nie... tu ar,, ape bleh aku buat sekarang ni erk????? bantulah aku.............

    BalasPadam
  7. Cikgu paling den suko ialah cikgu2 yang ajar kelas 5 I.S taun lopeh(2008)..Den ingat lagi maleh nak masuk kelas den bajet nak kemas kelas..Last2 habis satu maso..Kepado sesiapo yang masih bersekolah jangan lakukan aksi itu kerana mengundang padah..Papepun jutaan terima kasih kat Cikgu Aslina dan Cikgu Azizah yang banyak bersabar dan memahami karenah satu kelas 5 ibnu Sina..InsyaAllah kalau sy berjaya nti sy akan cuba memberi satu sumbangan kepada sekolah...

    BalasPadam
  8. salam...cikgu yg aku ske ialh cikgu2 yg ajr aku taun lpas...sume cikgu ni sporting2 blake...sumenye happy go lucky..aku ske sgt ngan dieorg...blaja pn x slalu tension..hu3..tapi aku rse rugi sgt time dh nk dkt ngn exam,aku x msuk klas bio x slap aku 5 wktu..aku rse rugi sgt3...aku x msuk pn coz aku rse nk dmam...jd,kpde sesape yg bce ni kalo bleh jgnlh pnteng...kalo rse nk dmam pun duduk jelh dlm klas tu..skrang2nye dpat jgklh ilmu skit..

    BalasPadam